Rezervasyon İptal Koşulları ve Cayma hakkı

            Müşteri talep ettiği hizmete ilişkin iptal isteğini mail ya da posta yoluyla yazılı olarak bildirmek zorundadır.

İptal isteği rezervasyonun gerçekleşmesinden itibaren 24 saatlik sürede bildirilirse, müşteri ödemiş olduğu %30luk ön ödemeyi iadeden doğacak kesintiler yapıldıktan sonra iade alır. (Örn; kart kesintileri havale ve eft masrafı v.s.)

İptal isteği hizmetin alınacağı zamandan 30 gün ve daha öncesinde bildirilirse müşteriden alınan %30 luk ön ödeme iade edilmeyecektir. Eğer müşterinin yaptığı ön ödeme tutarı %30 dan daha az ise %30 a tamamlanacaktır.

İptal isteği rezervasyon tarihine en fazla 29 gün ve an az 15 gün süre kala gerçekleşirse Rezervasyon bedelinin %50 si müşteriden resmi olarak talep edilecektir.

14 gün ve daha az sürede iptal isteği gerçekleşirse, rezervasyon bedelinin tamamı müşteriden talep edilecektir.

Bu sözleşme koşulları, müşterinin hizmeti alıp almamasına bakılmaksızın ödeme zorunluluğu doğurur müşteri ödemek istemez ise, Abitravel yasal yollardan ödemenin müşteriden teminine başvuracaktır. (Avukat, dosya, vade farkı v.b. masraf ve giderler dahil.)

Mücbir durumlarda (Örn. Savaş, doğal felaket, bulaşıcı hastalık, darbe, devletin almış olduğu hizmet alımına engel kararlar, birinci dereceden yakın vefatı v.b. durumlarda Sözleşme askıya alınacak ve ileri bir tarihe ertelenecektir. Alınan ön ödeme, yeni rezervasyonun gerçekleşeceği tarihlerdeki tutardan düşülecektir. Eğer mücbir durumun etkileri değişmeyecek halde ise müşteriye belirtilen vade de yapmış olduğu ödeme iade edilecektir. (Birinci derece yakın vefatı ve bulaşıcı hastalık gibi durumlarda müşteri beyan ettiği durumu belgelemek zorundadır.)

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi’nin (g) bendi uyarınca, Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde tüketici cayma hakkını kullanamaz.

 

İşbu sözleşme rezervasyonun son aşaması olarak, elektronik ortamda müşteri tarafından okunup onaylanacaktır. Rezervasyonun gerçekleşmesi için elektronik ortamda müşteriden muhakkak onay alınmaktadır. Onaylanan rezervasyona ait sözleşmedeki hüküm ve koşulları, müşteri, okuyup anlayıp kayıtsız şartsız kabul etmiş sayılır.

UYGUNLUK TAKVİMİ
Müsait
Dolu
Ödeme Bekliyor
Giriş-Çıkış
Müşteri Temsilcileri
WhatsAppAra